Vragen? We zijn ƩƩn en al oor!
Wij proberen onze klanten zo goed en snel mogelijk te helpen! Via deze pagina proberen wij de meeste vragen al te beantwoorden, maar neem gerust contact op met ons waanzinnige klantenservice team! Zij zijn een luisterend oor voor al je vragen, problemen en natuurlijk complimenten!
Veelgestelde vragen
Wanneer ontvang je je bestelling?
Bestellingen geplaatst voor 19:00 uur worden, op werkdagen, dezelfde dag nog verzonden. Mocht er onverhoopt vertraging in de levering zitten, dan krijg je hierover uiteraard bericht! Kijk hier voor meer informatie over je bestelling.
Is een product niet op voorraad?
Indien een product uit je bestelling een langere levertijd heeft, dan krijg je hierover bericht. Standaard zullen we je bestelling alleen compleet verzenden. Wil je toch een deellevering? Geen probleem, vraag het ons via een reply of via onderstaande contactmogelijkheden!
Wanneer krijg ik mijn Track & Trace en factuur?
Zodra we jouw bestelling hebben verstuurd ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met daarin je factuur en een Track & Trace link om je bestelling te volgen. Deze zijn ook altijd te vinden in je account op de webshop. Daarvoor moet je natuurlijk wel even inloggen, maar dan vind je alles terug!
Wat als je niet thuis bent?
Als je niet thuis was, dan probeert GLS het bij de buren of op een later moment nog een keer. Houd de Track & Trace in de gaten voor meer info!
Hoe moet ik mijn bestelling retourneren?
Dit kan uiteraard altijd! Meld hier je retour aan zodat we op de hoogte zijn van al je wensen met betrekking tot de retour. Vul je postcode en bestelnummer in en volg de stappen. Kijk hier voor meer informatie over ons simpele retourproces.
Staat je vraag hier niet tussen? Bekijk ook onze onderstaande klantenservice pagina’s voor verdere informatie.Ā
Of neem direct contact op!
Is je vraag hierboven niet beantwoord en wil je direct contact met onze klantenservice? Chat, mail of zet die telefoon aan je oor!

Chat
Chat met ons! Buiten kantoortijden kan je, via de chat rechtsonder op je scherm, ons ook een bericht sturen.Ā

Heb je een vraag? Mail ons met je vraag en we lossen het zo snel mogelijk op!

Telefoon
Voor advies, vragen of complimenten bieden wij een luisterend oor! +31 (0) 33 303 0888 (op werkdagen van 8:30 tot 17:00).
Contactformulier
Je kan ons ook een bericht sturen via onderstaand formulier. Heeft je vraag spoed? Geef dit dan aan in het onderwerp maar: ‘een beller is sneller’. Wij gaan direct voor je aan de slag! Heb je een vraag over een bestaande bestelling? Vergeet dan niet je bestelnummer te vermelden zodat we je nog sneller kunnen helpen.