Op deze pagina vind je alle vragen over de verschillende betaalmethodes, facturatie en terugbetaling. Heb je een vraag die niet tussen de veelgestelde vragen staat? Laat het ons weten!
Veelgestelde vragen
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Wij accepteren betaling via Bancontact, Creditcard, Paypal, Belfius, KBC en voor bedrijven kan het ook op factuur. Hier kun je daar meer over vinden.
Kan ik achteraf betalen of gebruikmaken van een gespreide betaling?
Bedrijven hebben de mogelijkheid om te betalen op factuur. Wij hanteren een betalingstermijn van 30 dagen.
Hoe kan ik een kortingscode of cadeaubon toepassen op mijn bestelling?
Wanneer je naar de winkelwagen gaat, kun je bij “Kortings- of actiecode” jouw gewenste kortingscode invullen en op het vinkje drukken. Dan wordt deze gelijk toegepast.
Wordt er BTW in rekening gebracht en is dit inbegrepen in de getoonde prijs?
De prijs op de website is exclusief BTW. Doorgaans is dit 21%, bij het afrekenen krijg je een overzicht van het subtotaal en de BTW kosten.
Hoe kan ik mijn factuuradres wijzigen of een ander factuuradres opgeven?
Indien het factuuradres gewijzigd moet worden, kun je het beste contact met ons opnemen. Dat kan via de chat of contactformulier!
Wat gebeurt er als mijn betaling wordt geweigerd of mislukt?
We sturen hierover een email, dan kun je het altijd nog een keer proberen. Als het echt niet lukt, adviseren we je om even contact met ons op te nemen.
Wat is jullie beleid omtrent beschadigde pakketten?
Als enkel de buitenkant van het pakket beschadigd is, kan je gewoon genieten van het product. Uiteraard kun je er altijd een melding van maken door contact met ons op te nemen! Mocht er toch meer beschadigd zijn, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij zullen dan samen met jou een passende oplossing vinden.
Hoe kan ik een terugbetaling of creditering aanvragen bij retourneren of annuleren?
Wij zullen de restitutie altijd via dezelfde betaalmethode doen. Wij zullen binnen 30 dagen na volledige afhandeling van de retourzending u het openstaande bedrag crediteren. Verzend- en Rembourskosten worden niet vergoed.
Bekijk ook vragen over
Of neem direct contact op!
Is je vraag hierboven niet beantwoord en wil je direct contact met onze klantenservice? Chat of mail met ons!

Chat
Chat met ons! Buiten kantoortijden kan je via de chat ons ook een bericht sturen.

Vul onderstaand contactformulier in en je krijgt zo snel mogelijk reactie van ons.
Contactformulier
Stuur ons een bericht via onderstaand formulier. Heeft je vraag spoed? Geef dit dan aan in het onderwerp! Wij gaan dan direct voor je aan de slag! Heb je een vraag over een bestaande bestelling? Vergeet dan niet je bestelnummer te vermelden.