Op deze pagina vind je alle vragen over de verschillende betaalmethodes, facturatie en terugbetaling. Heb je een vraag die niet tussen de veelgestelde vragen staat? Laat het ons weten!
Veelgestelde vragen
Hoe kan ik mijn bestelling (deels) retourneren?
Je kunt op deze pagina het retourformulier vinden en vijf eenvoudige stappen voor het retourneren van je bestelling!
Wat is de retourtermijn?
De aanmelding van de retourgoederen moet uiterlijk binnen 14 dagen na verzending bij ons binnen zijn. De 30 dagen gaan in op de eerste werkdag dat je de goederen ontvangt. Binnen 21 werkdagen dient het retourartikel bij ons binnen te zijn.
Kunnen alle artikelen geretourneerd worden?
Niet elk artikel kan worden geruild. Oordoppen en andere hygiënische producten mogen niet retour gestuurd worden indien de verzegeling van het product verbroken is. Daarnaast dienen alle producten in hun originele staat inclusief verpakking/doos retour gestuurd te worden. Mocht er niet aan deze voorwaarden voldaan, kunnen we je retour helaas niet accepteren. Als je niet zeker bent of je een specifiek artikel kan retourneren, kun je het beste even contact met ons op nemen door een chat of e-mail te sturen.
Wat zijn de kosten voor retourneren?
Voor retourzendingen binnen Nederland kun je door middel van het retourformulier op deze pagina jouw retour pakket gratis versturen!
Krijg ik het volledige aankoopbedrag terug bij retourneren?
Indien na onderzoek blijkt dat de geretourneerde producten niet beschadigd zijn, zullen we binnen 30 dagen na volledige afhandeling van de retourzending u het openstaande bedrag crediteren, maar vaak gebeurt dit al binnen 1-3 werkdagen na de verwerking van de retourzending! Dit is uiteraard alleen het geval als u kiest voor crediteren en niet omruiling.
Wanneer kan ik gebruik maken van garantie?
‘Garantie’ betekent dat je altijd recht hebt op een goed product. Als een product niet deugt, heb je recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van je geld. Er is geen wettelijke garantietermijn in Nederland (lees meer). Is het probleem met het product je eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van je geld. Heb je het product normaal gebruikt, maar is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op gratis reparatie. Is je product kapot? Neem dan contact met ons op en dan gaan wij het zo snel mogelijk met je oplossen.
Hoe lang is de garantie-termijn?
Hier kun je meer lezen over onze garantie termijn. Voor meer informatie kun je altijd contact met ons opnemen!
Hoe werkt de garantie procedure?
Hier kun je meer lezen over onze garantie termijn. Voor meer informatie kun je altijd contact met ons opnemen!
Bekijk ook vragen over
Of neem direct contact op!
Is je vraag hierboven niet beantwoord en wil je direct contact met onze klantenservice? Chat of mail ons!

Chat
Chat met ons! Buiten kantoortijden kan je, via de chat, ons ook een bericht sturen.

Vul onderstaand contactformulier in en je krijgt zo snel mogelijk reactie van ons.
Contactformulier
Stuur ons een bericht via onderstaand formulier. Heeft je vraag spoed? Geef dit dan aan in het onderwerp! Wij gaan dan direct voor je aan de slag! Heb je een vraag over een bestaande bestelling? Vergeet dan niet je bestelnummer te vermelden.